מהעיתונות
"פתרון 'נקודת מגע' לעסקים של HORECA המשתמשים בתגים דינמיים ואינטראקטיביים שניתן להקיש עליהם באמצעות סמארטפונים כדי לגשת למידע, תפריטים, מבצעים ועוד.- פשוט ומעולה"
"'מצרף והקשבה: בית חנה סנש בקיבוץ שדות ים הונגש לכבדי ראייה. במוזיאון הותקנו מדבקות מיוחדות שיאפשרו לבעלי לקות ראייה להאזין להסברים דרך הטלפון הנייד".
"הטכנולוגיה המתחברת לשירות לקוחות לטובת שירות הלקוחות במחלקה זו, FeedU:TouchPoints עומדת לרשותכם על המדפים. בהצמדת הטלפון שלכם למדף, תתחברו לשירות הלקוחות הטלפוני של המחלקה, אשר להיות זמין בין השעות 9:00-20:00."
"במסגרת התחרות פיתח הצוות אפליקציה שנועדה להתמודד עם האתגר שמציבה עיריית רמת גן - "לוחות מודעות אלקטרוניים". בהאקתון התחרו צוותי סטודנטים וסטודנטיות על פתרונות דיגיטליים ואחרים בנושאים מקצועיים מכוונים. בקידום התעשייה, הכלכלה והקהילה בישראל".
"בשורה לציבור לקויי הראייה: בית חנה סנש בקיבוץ שדות ים הונגש למבקרים עם לקויות ראייה, כחלק מהמאמץ הכולל להנגיש את כל אתרי המורשת בארץ. יוזמה זו היא מאמץ משותף של המועצה לשימור אתרי מורשת, משרד התרבות והספורט ומשרד ירושלים ומורשת, לאחרונה הותקנו ליד שלטי ההסבר במוזיאון מדבקות מיוחדות המאפשרות למבקרים כבדי ראייה להאזין להסברים ללא צורך בסיוע מאחרים."
"Feed-U Ltd", סטארטאפ ישראלי, משיק אפליקציה חברתית בלעדית לאוכל. מדובר בחברת טכנולוגיה ישראלית צעירה שהקימה באומץ רשת חברתית המוקדשת אך ורק לאוכל".